contractZeven redenen waarom u bij VENOS voor een servicecontract kiest:

  • U heeft geen behoefte aan duur automatiseringspersoneel in vaste dienst.
  • U krijgt voorrang op klanten zonder servicecontract.
  • Continu duidelijke en actuele documentatie van uw ICT omgeving.
  • Voordelig vast aantal Remote Beheer uren. (Preventief onderhoud & Remote Support)
  • Aantrekkelijk uur tarief (25% korting) mocht het servicecontract incidenteel niet toereikend zijn.
  • Altijd dezelfde contactpersoon die precies weet hoe de situatie bij u is.
  • Gemoedsrust. U wilt er zeker van zijn dat uw ICT investeringen snel, betrouwbaar en up to date blijven.

Verschillende servicecontracten

VENOS heeft verschillende uitvoeringsvormen van de servicecontracten, waarbij de verschillen met name zitten in de dekking van materiaal en arbeidsloon. De keuze voor een betreffend servicecontract is uiteraard afhankelijk van diverse factoren.
Wilt u geen financiële verrassingen, dan bent u met Model III het beste af.

Service-contracten

Model I

 
 
- 2x per jaar preventief onderhoud
- helpdesk 08.00-22.00 uur

Model II

 
 
- 2x per jaar preventief onderhoud
- helpdesk 08.00-22.00 uur
- incl. kosten vervangend materiaal

Model III

 
 
- 2x per jaar preventief onderhoud
- helpdesk 08.00-22.00 uur
- incl. kosten vervangend materiaal
- incl. manuren voor reparaties/storingen

(Aanvullend) Supportcontract

Aanvullend, maar ook los van de servicecontracten, kunt u een supportcontract afsluiten. Een supportcontract is te vergelijken met de oude strippenkaart; u koopt een bepaald aantal uren in (uiteraard tegen een lager tarief) en de gebruikte uren worden keurig afgeboekt. Mocht aan het einde van het jaar blijken dat er nog uren over zijn, dan kan 50% van deze uren meegenomen worden naar het volgende jaar.

Goed onderhoud van uw apparatuur is essentieel voor een langere levensduur ...
TOP